Xanotopia Version 2.0

By beeXan
Assalamualaikum,

Selamat datang sekali lagi aku ucapkan kepada semua pembaca blog aku ni. It's been a while since last I wrote in the blog and when the interest come back, baru aku perasan yang Xanotopia Version 1.0 is very the kelam-kabut one. So, aku pun come out with the brand new Xanotopia, Xanotopia Version 2.0.

Memang busy sejak akhir-akhir ni. Banyak benda yang perlu diselesaikan dan sungguh sekejap masa berlalu. Kiranya, to many things to do, too little time. Apa-apa pun, need to coupe with everything la, ye la, kalau nak kerja lama kat sini...

Dalam masa beberapa bulan ni, banyak jugak benda gembira yang berlaku. Alhamdulillah, Allah tu Maha Adil, disebalik kesusahan dan keperitan yang diberi, mesti ada kegembiraan yang datang sama. Alhamdulillah, aku dah dapat surat konfirm and memang gembira sangatlah. Kiranya everything that I've done dah membuahkan hasillah. Sekali lagi, syukur Alhamdulillah.

Well, kali ni kita tengok plak yek, how rarely I'll update this blog, wakakaka. I'll try my best this time. So ganbatte to me. Daa...!!!
 

0 comments so far.

Something to say?